Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Általános Szerződési Feltételek

A termék kiválasztása

A vevőnek lehetősége van választani, illetve rendelni az eladó webáruházában eladásra kínált termékei közül. A vevő a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. E bővebb ismertető tartalmazza a kiválasztott termék valamennyi lényeges tulajdonságát, különösen amelyek annak megvásárlása szempontjából jelentősek (így annak vételárát, szállítási díját, raktáron való elérhetőségét, a terméktől függően annak összetételét és minőségét, továbbá, hogy a termék milyen színváltozatokban és méretben áll rendelkezésre). Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár ikonjára kattintva ellenőrizheti a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthat, javíthat is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése
Ha vevő megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen a "Pénztár" gombra kell kattintania. Áruházunkban lehetősége van regisztráció nélkül is a vásárlásra, ezért három lehetőség közül választhat:

  • már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni
  • új vásárlóként akar regisztrálni
  • esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni

Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot:

  • Házhozszállítás (GLS futárszolgálattal)
  • személyes átvétel ügyfélszolgálatunkon (1041, Budapest Erzsébet utca 31., előre egyeztetett időpontban a +36 30 647 5315-ös telefonszámon)

Ezt követően egy Önnek megfelelő fizetési módot kell választania:

  • Barion tárcával való fizetés (a Barion oldalán történt regisztrációt követően); vagy
  • Bankkártyás vagy hitelkártyás fizetés (a Simplepay fizetési módszerrel)
  • banki átutalás - (megrendelése leadásakor e-mailben értesítjük, hogy rendelése "függő állapot"-ba került, amint megérkezik bankszámlánkra az átutalt összeg, rendelését aktíváljuk, és e-mailben minden szükséges további információt közlünk Önnel)
  • utánvét - (készpénzes fizetés házhozszállítás esetén, a küldemény átvételekor a GLS futárszolgálat munkatársának)
  • készpénz - (1041, Budapest Erzsébet utca 31., előre egyeztetett időpontban a +36 30 647 5315-ös telefonszámon)

Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

A megrendelés elküldésével vevő kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy eladó a vevő adatait – így különösen nevét, elérhetőségét, a termék kézbesítési címét és a fizetésre vonatkozó adatokat – kizárólag a megrendelés teljesítése céljából, az ehhez szükséges ideig kezeli és használja fel. Eladó kijelenti, hogy harmadik személy vevő adataihoz nem férhet hozzá, mely alól kivételt csak a futárszolgálattal történő kézbesítés képez: ez esetben eladó a vevő (vagy vevő által megjelölt harmadik személy) nevét, és az általa megjelölt kézbesítési címet ismerteti a futárszolgálattal, amely a sikeres kézbesítés céljából az ehhez szükséges ideig a jelzett adatokat kezeli.


Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, a termék adóval megnövelt teljes összegét (termék vételára + ÁFA) tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget, mellyel további költségek merülnek fel. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása a termék megrendelését követő 24 órán belül megtörténik. A megvásárolt terméket a rendelés beérkezését követő 48 órán belül átadjuk a GLS futárszolgálatnak, annak várható kézbesítési idejéről a vásárlónak küldött visszaigazoló e-mailben adunk tájékoztatást.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van bankkártyás vásárlásra, banki átutalásra, személyes és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása a GLS futárszolgálattal történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.

Eladó vállalja, hogy a vevő által megrendelt terméket a megrendelés napjától számított 30. napon belül kézbesíti a GLS futárszolgálat (teljesítési határidő).

Szállítási díjak:
Szállítási díjaink az ország területén a GLS által megadott díjszabás alapján sávoltak, a csomag súlyától függően. Magyarországon kívüli szállítást jelenleg nem vállalunk. A megvásárolt termék kézbesítésének GLS futárszolgálat által megállapított díjáról a vásárló pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is tájékoztatást kap. A kézbesítés költségét a vásárló viseli.

A szállítástól elállás
Ha vevő által megrendelt termék nem áll az eladó rendelkezésére (nincs raktáron), köteles erről vevőt haladéktalanul értesíteni. Ekkor vevőnek lehetősége nyílik a rendelés módosítására, és a szerződéstől való elállásra is.

Szavatosság

Eladó szavatolja, hogy a megvásárolt termék annak kézbesítésekor sérülésmentes; rendelkezik mindazon jellemzőkkel, amelyekről vevő a termék megvételekor a webshopban tájékoztatást kapott, így amely feltételekkel a felek között a szerződés létrejött; megfelel továbbá a vonatkozó jogszabályi feltételeknek és a vásárló reális elvárásainak; valamint használható arra a célra, amelyre az adott termék általában használható. Eladó a terméket a felek közötti szerződésnek megfelelő mennyiségben, méretben és színben kézbesíti.

Amennyiben a termék az átvételt követő 6 hónapon belül meghibásodik, úgy kell tekinteni, hogy az adott termék már az átvételkor hibás volt. Ellenkező kikötés hiányában, vevő jogosult arra, hogy a hibás termékre, a termék átvételét követő 24 hónapon belül reklamációt terjesszen elő. Ez nem vonatkozik olyan hibákra, melyekre tekintettel vevő árkedvezményt kapott (árcsökkentett termékek); a szokásos használatból keletkező értékcsökkenésre;  azokra a szokásos használat során keletkezett hibákra, melyekről a vevő már az értékesítés során felvilágosítást kapott és melyek a vevő számára már az átvételkor is nyilvánvaló volt; egyes speciális, a használat jellegével összefüggő esetekre.


A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar. A megrendelés beérkezéséről küldött visszaigazoló e-mail üzenettel eladó igazolja, hogy a megrendelésben felsorolt termékekre vonatkozóan az adásvételi szerződés a felek között létrejött. A megkötött szerződést azonban technikai okokból nem iktatjuk, így utólag nem lesz hozzáférhető.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-a alapján a vevőt a termék átvételét követő 14 napon belül indokolás nélküli elállási jog illeti meg.

A 14 napos elállási határidő azon a napon kezdődik, amelyen a vevő, vagy a vevő által megjelölt harmadik személy a terméket átveszi.

Ha a vevő elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát az eladó „A vásárlóval szerződő vállalkozás adatai” pontban meghatározott elérhetőségein köteles bejelenteni.

Eladó kijelenti, hogy vevő a 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet 2. melléklete szerinti, megfelelően kitöltött nyilatkozat-minta eladónak történő megküldésével is gyakorolhatja elállási jogát.

A vevő határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt az eladó megadott elérhetőségeire elküldi elállási nyilatkozatát. Több termék adásvételekor – amennyiben az egyes termékek szállítása eltérő időpontban történik – az utoljára kézbesített termék kézhezvételtől számított 14 napon belül élhet a vevő az elállás jogával.

Amennyiben eladó nem tudja legkésőbb a megrendelést követő 30. napig kézbesíteni a terméket, vevő számára megnyílik az elállás joga. Vevőt ebben az esetben semmilyen költség nem terheli.  30 napot meghaladó kézbesítés esetén továbbá vevő – választása szerint – élhet a rendelés módosításával is.

Vevő köteles eladó számára az elállással érintett terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni eladó címén. A termék visszaküldésének közvetlen költségét vevő viseli, így a postai utánvéttel küldött terméket eladó nem veszi át.

Ha vevő eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozat kézhezvételétől számított 14 napon belül eladó visszatéríti a vevő által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve az eredeti kiszállítási költséget is. Azonban a vételár visszatérítését mindaddig visszatarthatja eladó, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy vevő nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Ha vevő kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, eladó nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket. Eladó a visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha vevő ettől eltérő fizetési módot jelöl meg vagy ebbe beleegyezik; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag vevőt semmilyen többletköltség nem terheli.

A fogyasztó csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.

Panaszkezelés módja

Vevő a megvásárolt terméket vagy annak kézbesítését érintő panaszát írásban, az eladónak címzett tértivevényes levél, vagy e-mail üzenet formájában jelentheti be. Az előző pontban szabályozott, a termék kézbesítésétől számított 14 napon belüli, indokolás nélküli elállását a vevő az eladó telefonos elérhetőségén is bejelentheti. Eladó valamennyi elérhetősége megtalálható a „Vevővel szerződő vállalkozás adatai” cím alatt.

Vevő köteles a hibát annak felmerülését követően haladéktalanul bejelenteni, és szükség esetén tartózkodni a termék további használatától, illetve olyan állapotban megóvni a terméket, amelyben dönteni lehet a panasz alaposságáról. Amennyiben vevő a panasz mellett a termék hibájának megvizsgálását is kéri eladótól, úgy azt köteles a saját költségén postai, vagy más olyan úton visszaküldeni eladónak, mely során az általános tapasztalatok szerint nem várható további sérülés a kifogásolt termékben.

Eladó a bejelentett panaszt annak kézbesítésétől számított 14 napon belül megvizsgálja. E vizsgálat különösen arra terjed ki, hogy a termék már a kézbesítését megelőzően is hibás volt; vagy a hiba a termék rendeltetésellenes használata miatt alakult ki. Eladó a vizsgálat során figyelembe veszi a kifogásolt termékhez hasonló, korábban eladott termékekkel kapcsolatos általános tapasztalatokat is. Eladó a vizsgálat eredményéről vevőt a panaszban megjelölt értesítési címén tájékoztatja. A tájékoztatást a panasz kézbesítésétől számított 14. nap eltelte előtt a vevő által megjelölt kézbesítési mód szerint e-mailben megküldi, vagy postára adja. A tájékoztatás tartalmazza eladó vizsgálatának eredményét, és szükség esetén az általa felajánlott, vevőt megillető kellékszavatossági lehetőségeket is (termék kijavítása, kicserélése, árleszállítás).

 Az előző pontban szabályozott, a termék kézbesítésétől számított 14 napon belüli, indokolás nélküli elállás esetét kivéve, az ezt követően bejelentett vevői elállást eladónak csak abban az esetben áll módjában elfogadnia, ha a termék nem felel meg a szerződésben, vagy a jogszabályban meghatározott követelményeknek, vagy egyértelműen megállapítható módon már a kézbesítést megelőzően hibás volt.


Tulajdonjog fenntartása
A leszállított termék a vételár teljes kifizetéséig eladó tulajdonában marad.

Megrendelés módosítása, törlése
Eladó a megrendelés részére történő megérkezésekor a vevő részére haladéktalanul értesítést küld a rendelés felvételének tényéről, mellyel a felek közötti szerződés létrejön.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.


Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor.

A vásárlóval szerződő vállalkozás adatai:

Face Team Kft.

Székhely, üzleti tevékenység helyének postai címe, akihez a fogyasztó a panaszait címezheti: 2890 Tata, Kakas utca 31.

Telefonszám: +36 30 647 5315

Elektronikus levelezési cím: info@faceteamshop.hu

Keresés